youthdreams
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عايز تعرف ازاى تخلى البنات تحبك ؟؟؟

3 مشترك

عايز تعرف ازاى تخلى البنات تحبك ؟؟؟ Empty عايز تعرف ازاى تخلى البنات تحبك ؟؟؟

مُساهمة من طرف sasa الإثنين يونيو 29, 2009 6:09 am

1- المظهر ؟؟؟؟؟

اوعى فى يوم تخرج منعكش او مكرمش او مش مثلا مسرح شعرك كويس Razz
وكمان تغير اللوك ده حاجة اساسية وضرورية جدا يعنى مش تخليك على شكلك طول عمرك
غير شكلك مرة واتنين و3 ايه يعنى يبقى مش حلو المرة دى بس هيبقى حلو المرة اللى بعدها ايه يعنى معجبش ده او دى بس هيعجب غيرهم Basketball
وكمان حاجة انك لازم تبقى كاوى هدومك كويس ومظبط نفسك على الاخر من الاخر يعنى cyclops

2-الشخصية؟؟؟

هو فيه حاجة مهمة ان اكتر حاجة بتشد البنت للولد طريقة كلامه ونظرته للامور يعنى خليك عاقل و فكر فى كلامك كويس عشان كلمة ممكن متلفتش نظرك تلفت نظرها هى
وحاجة كمان اوعى فى يوم او مرة تغلط وتقول انك خايف من حاجة عشان دى ضدك على طول مش فاهم ليه مع ان الخوف ده غريزة وحاجة طبيعية بس ماعلينا Basketball
وكمان حاجة كتر الهزار بشكل دايم بيقلل الاحترام او بيقلل الاهتمام يعنى الهزار ليه وقته والجد ليه وقته
واكتر حاجة بقى تحبها البنت الكلمة الحلوة يعنى على قد ماتقدر اتكلم حلو حتى لو عارفة انك بكاش بس هتنبسط بالكلمة الحلوة يعنى لو وحشة مثلا قولها ايه الحلاوة دى هو انتى كل يوم هتحلوى ولا ايه خلاص كفاية ارحمى انتى ايه هتنبسط اوى وانا مجربها كتييييييييييييير مع انها عارفة انى كداب بس عجبتها الكلمة اوى
دى حاجة تانية bounce
الاهتمام يعنى البنت تموت فى اللى يهتم بيها حتى لو مش مبينة انها مهتمة بس من جواها بتبقى مهتمة اوى بس التقل صنعة زى مابيقولو
واوعى فى يوم تقلل من بنت او تحاول تهينها او حتى تتريق عليها قدام حد عشان اكتر حاجة بتشيلها البنت كرامتها واللى يمسها ولو بهزار برده بتسيب اثر جواها I love you

دى كانت كام حاجة كده مهمة بس خدها منى كلمة كل ده فى الهوا فيه حاجة اسهل اسمها
be your self
يعنى ايه يعنى خليك على طبيعتك اللى هيحبك وانت على طبيعتك هيفضل معاك على طول لانه عارفك وفاهمك وحافظك ولو مش عاجبه مكنش حبك من الاول
بس
وطبعا دى حاجه بسيطه خالص لأن الكلام لو اتفتح فى الموضوع ده مش هنخلص واللى عايز اى استفسار ايميلى فى التوقيع يكلمنى
sasa
sasa
عضو جيد جدا
عضو جيد جدا

عايز تعرف ازاى تخلى البنات تحبك ؟؟؟ Empty رد: عايز تعرف ازاى تخلى البنات تحبك ؟؟؟

مُساهمة من طرف Admin الإثنين يونيو 29, 2009 6:07 pm

مشكووووووووووووور يا برنس
Admin
Admin
Admin

https://youthdreams.ahlamontada.com

عايز تعرف ازاى تخلى البنات تحبك ؟؟؟ Empty رد: عايز تعرف ازاى تخلى البنات تحبك ؟؟؟

مُساهمة من طرف lovely boy الأربعاء يوليو 01, 2009 4:24 am

ههههه مشكور
lovely boy
lovely boy
عضو ممتاز
عضو ممتاز

- مواضيع مماثلة